Mag ik mijn artikelen retourneren?

De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het zonder problemen naar ons terugsturen binnen de zichttermijn.

Retourvoorwaarden

  1. Je retourneert binnen de zichttermijn. Er is altijd een retourtermijn van minstens 14 dagen. De zichttermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt.

    Binnen deze 14 dagen dien je aan te geven dat het artikel retour komt, je hebt daarna nogmaals 14 dagen de tijd om het product bij ons te krijgen.

    Meerdere artikelen in 1 bestelling? Dan heb je geluk: het is bij wet vastgelegd dat de termijn pas ingaat als je alles hebt ontvangen. Deze wet geldt per verkopende partij. Ingewikkeld? Het belangrijkste is dat jij altijd de maximale zichttermijn krijgt.

 

  1. Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).

  2. Kleding en schoenen zijn niet gedragen en het labeltje zit er nog aan.

  3. Artikelen die je niet kunt retourneren:
  • Cadeaubonnen en -kaarten
  • Software-abonnement
  • Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
  • Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken
  • Gedragen kleding of accessoires, passen mag natuurlijk.
  • Artikelen waarvan de verzegelde verpakking kapot is. 

Moet ik betalen bij retourneren?

Daar kunnen we kort en krachtig op antwoorden: Ja, je kunt je pakje via één van de vele transporteurs naar ons toezenden. Bij je volgende bestelling krijg je wel direct € 6,00,- korting op de je bestelling (minimum bestelbedrag van € 50,00,-) en op deze wijze vergoeden wij de retourkosten.

Wat als ik het retouretiket niet kan printen?

Pak je beste pen en schrijf het retouradres mét retournummer op je retourpakket. Dat hoeft niet in je allermooiste handschrift, als het maar goed leesbaar is.

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

Da’s heel simpel: we laten het je weten. We mailen je zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je het teruggestuurd hebt.

Hoe snel is een retour verwerkt?

Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het verstuurd hebt. We houden je op de hoogte via mail. Zodra je retour is verwerkt, betalen we je terug.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode. Maar meestal staat het binnen 3 dagen op je rekening.

Na het lezen toch nog een vraag?

Geen probleem, stel 'm gerust! 

 

Contact formulier