Veel gestelde vragen - FAQ

Veel gestelde vragen én de antwoorden! - FAQ

Hier vindt u een korte samenvatting van de veel gestelde vragen en een kort overzicht van de algemene voorwaarden.

Betaling

  • In de checkout - u winkelwagen - kunt u verschillende betaalmogelijkheden kiezen. 
    U kunt kiezen uit IDeal, Afterpay, Klarna, Creditcard, Paypal.

Levering

  • Na het afronden van uw bestelling en de betaling krijgt u direct toegang tot u persoonlijke statuspagina. De link naar deze pagina krijgt u direct toegestuurd via de mail en geeft u de mogelijkheid om te zien of u bestelling al verzonden is, wacht op voorraad, op dat moment gepickt en ingepakt word.
  • Natuurlijk kunt u dan ook direct de PostNL track en trace bekijken.
    - Soms kan het een paar uurtjes duren voordat uw tracking zichtbaar word bij PostNL, het pakket moet dan namelijk nog door hen worden ingescand. 
  • Op deze manier weet u altijd wat de actuele status van uw bestelling is.

Levertijd

  • Op de productpagina kunt u zien hoe snel en hoeveel stuks wij kunnen leveren.
  • Direct voorradige producten leveren wij binnen 24 uur, ook op zaterdag en maandag!

Feestwinkel Fiesta is betrouwbaar

  • Wij zijn namelijk de trotste houder van het door de overheid en de consumentenbond goedgekeurde Webshop Keurmerk. Hiermee verzekeren wij u dat wij ons houden aan de wettelijke bepalingen én dat onze voorwaarden eerlijk zijn.
  • Wij voldoen ook aan de BSCI compliances en zijn volop bezig met CSR.

Te late levering

  • Ontvangt u een pakketje te laat en kunt u het product niet meer gebruiken? Dan adviseren wij dat u de zending weigert, deze word dan kosteloos naar ons terug gestuurd. Anders moet u de zending zelf terugsturen,

Bestelling retour sturen

  • Is de bestelling toch niet helemaal naar wens? Laat het ons weten, wellicht kunnen wij een top oplossing voor u verzinnen!
  • Anders kunt u de bestelling binnen 14 dagen aanmelden dat u het wenst terug te sturen (deze dient ongebruikt en in originele staat retour gestuurd te worden) daarna heeft u nog 14 dagen om de retour bij ons te krijgen.
  • Natuurlijk mag u het kledingstuk passen! Laat wel het originele label eraan en zorg dat de verpakking intact blijft. Anders kunnen wij de retour helaas niet verwerken.
  • Enkel artikelen met hygiënische bezwaren kunnen niet retour gezonden worden, denk hierbij aan lenzen, pruiken die uit de verpakking zijn gehaald.
  • Ook beschadigde en onverkoopbare artikelen kan betekenen dat er kosten in rekening worden gebracht of dat de retour geweigerd word.
  • Terugstorting zal altijd plaats vinden binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. Let op!!! dit gaat in op de dag dat het artikel bij ons ontvangen is.
  • Zorg dat u het tracking nummer van de retourzending goed bewaart. Helaas kunnen de transporteurs nog wel eens een foutje maken.
  • Retouren en afterpay. Dit blijkt helaas ietwat ingewikkeld te zijn. U gaat namelijk een betalingsovereenkomst aan met Afterpay in plaats van met Feestwinkel Fiesta. Hierdoor gaat u ook akkoord met de voorwaarden en regels van Afterpay. Retourbetalingen worden pas verwerkt wanneer Feestwinkel Fiesta de retour heeft goedgekeurd, de daadwerkelijke terugbetaling is in handen van Afterpay en hebben wij helaas geen invloed op. Zo nu en dan kruist het verwerken van de retour met de betalingsherrinering van Afterpay, wij adviseren dan alsnog de rekening te voldoen om eventuele extra kosten te voorkomen.



    Klantenservice

  • Wij zijn tijdens werkuren altijd bereikbaar op 0570 - 23 80 23
  • Het kan zijn dat in de aanloop naar de hoogseizoenen meerdere klanten tegelijkertijd bellen, u kunt dan natuurlijk ook altijd een mail sturen naar Sales@feestwinkelfiesta.nl of gebruik maken van onze chatfunctie op de website.
Zojuist toegevoegd aan je wishlist:
My wishlist
Je hebt zojuist dit product toegevoegd aan de winkelwagen